Review: Mailmunch

Dinsdag betekent bij Hulc ‘Toolie Tuesday!’. Tijdens deze wekelijkse bijeenkomst bespreken we met het hele team een nieuwe tool en geven we onze mening hierover. Deze week is dat de lead genererende tool Mailmunch.

Wat is het?

Mailmunch is een tool waarmee je een code kunt verkrijgen om nieuwsbrieven te installeren en aan te bieden op je website (leadgeneratie).

Wanneer gebruik je de tool?

De tool is handig voor bedrijven die inschrijvingen willen hebben voor hun nieuwsbrief en daarnaast is de tool ook geschikt voor bedrijven die meer willen halen uit hun huidige manier van leadgeneratie.

Voordelen

1. De tool is compatible voor alle CMS’en
2. Je kunt kiezen uit veel verschillende, professionele thema’s
3. In de tool zit een heel handig Analytics overzicht

Nadelen

1. De tool is erg gericht op nieuwsbrieven en minder op andere call-to-actions
2. De gratis mogelijkheid is beperkt

Kosten

Als je de tool voor 1 website wilt gebruiken is het gratis, wil je de tool voor 3 websites dan betaal je 11 euro per maand, 5 websites voor 18 euro en voor een ongelimiteerd aantal websites betaal je 53 euro per maand.

Eindoordeel

Alternatieven zijn: Optinmonster of zelf CTA’s maken (bijvoorbeeld met Adobe Elements)