Review: Hoversignal

Dinsdag betekent bij Hulc ‘Toolie Tuesday!’. Tijdens deze wekelijkse bijeenkomst bespreken we met het hele team een nieuwe tool en geven we onze mening hierover. Deze week is dat de lead genererende tool Hoversignal.

Wat is het?

Hoversignal is een tool waarmee je via pop-ups voor webshops en websites leads kunt verzamelen. Het is vergelijkbaar met wat Booking.com bijvoorbeeld doet met: “X mensen gingen je voor” (social proof).

Wanneer gebruik je de tool?

Je kunt het inzetten bij bijvoorbeeld een kortingsactie of een coupon giveaway en is geschikt voor BWebshops (B2C) en in mindere mate ook voor B2B om call-to-actions in te zetten.

Voordelen

1. Gemakkelijk extra call-to-actions inzetten of social proof toevoegen
2. De pop-ups hebben een professioneel en mooi design

Nadelen

1. Niet tot weinig API-koppelingen
2. Als iemand de pagina refreshed wordt dat gezien als nieuwe sessie

Kosten

De tool is gratis te gebruiken tot 10 leads per maand. 100 leads kosten 19 dollar per maand.

Eindoordeel