De blogger van de maand januari is Twenty Four Webvertising

Stefan Veldman: Met Twenty Four Webvertising hebben we de beschikking over écht goede titels. Je kunt dan denken aan vriendin.nl en girlz.nl maar ook aan hpdetijd.nl. Door deze titels in te zetten in je campagne zorg je voor een enorm bereik bij je doelgroep en dus voor een grotere naamsbekendheid. Dat is wel iets om trots op te zijn. We hebben daarnaast ook andere mooie titels, zo zorgen we ervoor dat we voor iedere branche een goed blog kunnen leveren. Zo hebben we mooie 50-plus blogs voor iedere provincie in Nederland (50plusinfriesland.nl, 50plusinnoordbrabant.nl en zelfs 50plusinnederland.nl).

Waarom de focus gelegd op juist deze blogs?

Steeds meer mensen in Nederland zijn 50 jaar of ouder dus is het een significante doelgroep, ook (of zelfs juist!) voor merken. Tel daarbij op dat vooral de 50-plussers in de risicogroep vallen met betrekking tot COVID-19, en je snapt dat er steeds meer online wordt gedaan door juist deze mensen. Dat is dus, uit commercieel oogpunt, zeer interessant. Mensen die eerder online shoppen links lieten liggen ontdekken nu dat het eigenlijk ideaal is. Hierdoor ontdekken ze ook steeds meer websites die betrekking hebben op hun leeftijdscategorie. De groep 50-plus heeft ook vaak interesse in regionale informatie. En ook daar kunnen wij een merk prima van dienst zijn. We hebben titels als alphensnieuwsblad.nl en huisaanhuisenschede.nl. Door hier een mooi artikel op te laten plaatsen, zorg je voor veel regionale naamsbekendheid. Ook als je landelijk werkt is dat een goed idee.

hpdetijd

Heb je nog meer aanraders?

Corona heeft er natuurlijk voor gezorgd dat veel ondernemers het niet gemakkelijk hebben. Maar mensen zijn massaal hun huis en tuin gaan opknappen. Huizen worden gekocht en verkocht en complete verbouwingen worden uitgevoerd. En dát is weer interessant voor merken van bouwmaterialen, gereedschappen en tuinmaterialen. De titels bouwwereld.nl en, bijvoorbeeld, nieuwbouw-in-utrecht.nl zijn daarom zeer in trek op het moment. Wil je met je merk de Belgische markt veroveren? Kies dan habitos.nl of zelfs nl.metrotime.be.

Waarom heb je je blogs toegevoegd aan Hulc?

Hulc werkt niet alleen fijn voor de brands, maar ook zeker voor publishers als Twenty Four Webvertising. Wij bieden onze diensten aan en een opdrachtgever kan direct een opdracht bij ons plaatsen. Hierdoor zijn de lijnen kort en kunnen we snel schakelen.

De vele opdrachtgevers op Hulc zorgen voor een gevarieerd aanbod van te schrijven blogs. Ook opdrachtgevers die liever een blog aanleveren zijn bij ons van harte welkom. Het is fijn dat alle communicatie via het platform verloopt. Dat geeft zowel bescherming aan de publisher als aan de opdrachtgever.

Heb je tips voor het aanleveren van een blog?

We schrijven met alle liefde een blog voor jouw merk. Maar kies je er toch voor om zelf een blog aan te leveren, dan is het vooral belangrijk dat je goed naar de website kijkt waar je je blog op geplaatst wilt zien. Let op de tone of voice van de betreffende website en zorg dat het blog écht past bij de doelgroep van de website. Kom je er niet helemaal uit? De mogelijkheid om een bericht te sturen via het Hulc-platform is er ook voor deze vragen.

De prijzen voor alle blogs van Twenty Four Webvertising staan vast. Zo kunnen we de kwaliteit garanderen.

5 1 stem
Artikel waardering
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x